پرداخت اینترنتی قبض جریمه

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . .

نگذاريم تقويم و ساعت، اين حقيقت را يادمان ببرد كه لحظه لحظه زندگي، يك معجزه است ودر پس آن، حقيقتي... پرداخت قبض جریمه بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید. نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند . . .

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

دوستان دو گونه اند : یکی آنان که همیشه شما را می خندانند و از ایشان خیری نخواهید دید دیگر آنان که عیب شما را می گویند و شما را به اندیشه وا می دارند قدر ایشان را بدانید . . . پرداخت اینترنتی قبض جریمه بزرگ‌ترین دستاوردها نصیب کسانی می‌شود که به یک آغاز کوچک ، راضی بوده‌اند . . .

نحوه پرداخت قبض جریمه

بعضی از آدم ها ، کلا آزار دهنده اند وقتی هستند با بودنشان و وقتی هم نیستند ، با نبودنشان تو را می آزارند . . . روش پرداخت آنلاین قبض جریمه غضنفر تو جهنم بوده میره بهشت در ميزنه ميگه ببخشيد آب خنك داريد ميگن داريم ولي نميديم . غضنفر قاط میزنه ميگه فردا شما هم آب جوش خواستین ما نميديم !

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

سلام به اون اهل دلى كه بى ريا و باصفاست. قلب پر از محبتش هميشه با ياد خداست. دور باشه از وجودتون هر چى غم و هرچى بلاست. گفتم سلامى عرض كنم نگيد فلانى بى وفاست. پرداخت قبض جریمه به بابامون ميگيم اقا،جلوي دوستم صداش كردم دوستم گفت: مگه بقاليه ميگيد اقا!!! فك و فاميله داريم!

به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید ! زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

یک شنبه 8 آذر 1394برچسب:, | 23:34 | تیموررضائی شهریور |