جملات زیبا برای رایتل
عمس پست

پسر : بابا نقاشیم قشنگه؟ بابا: آره پسرم، چی کشیدی؟ پسر : یه گاو داره علف می خوره! بابا: کو علفا؟ پسر: گاو خورد! بابا: پس گاو کو؟ پسر: علف خورد رفت ! عشق … سرکاریه محبت … تظاهره مهربونی … مسخرس وفا … مُرده عهد و پیمان … دلخوشیه عاطفه … تموم شده مهر … مدرسه ها باز می شه

اس ام اس رایتلی باحال

گاهی اوقات دوس دارم این رایتل رو بزنم سقت کنم...ساعت یک نصف شب اس داده مشترک گرامی اعتبار بسته هدیه شما به پایان رسیده یه بسته 64 ریالی بعد بسته اینترنتم تموم شده یه اس نداده 1800 تومنم پرده شارژ رایتل طوفان جمعه انتن همراه اول قطع شد رایتل قطع نشد باورت میشه منم موندم والا

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

مامانه به بچه هه میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی! بچه هه میگه آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود

رایتل و ایتور

با اومدن خط رایتل مشکلات ما دخترا زیاد تر شده!!! آخخخخخ گوشیم داری زنگ میخوره...چی بپوشم؟آرایش نکردم...وااای کیلیپسم کوووو؟؟؟ هه هه هه خخخخخخخخ خرید شارژ رایتل یه قزوینی وصیت کرد پس از مرگ جسد مرا بسوزانید و خاکستر مرا هدیه کنید به سازندگان پودر بجه مرد: وقتى من مُردم، هیچ مرد دیگه ای مثل من پیدا نخواهى کرد. زن: حالا چرا فکر مى کنى که بعد از تو بازم دنبال کسى «مثل تو» خواهم گشت!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

جمعه 26 تير 1394برچسب:, | 22:20 | تیموررضائی شهریور |