پیام پیشواز

پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است

در این اوضاع اقتصاد کشور می بایست به دقت هزینه ها را مدیریت کرد، یکی از مواردی که معمولاً خرج زیادی بر خانواده ها تحمیل می کند هزینه های وسایل ارتباطی می باشد که امروزه به یک رکن جدایی ناپذیر از زندگی بدل شده است.

برای مدیریت هزینه های ارتباطی روش های گوناگونی وجود دارد مانند انتخاب بهترین اپراتور از لحاظ تعرفه ای و یا انتخاب بهترین اپراتور از لحاظ سرویس هایی که به منظور مدیریت هزینه ها و شارژ ایرانسل مصرفی ارائه مینماید.

یکی از این اپراتور، ایرانسل می باشد که با سرویس ها و طرح های کارآمد خود بهترین روش ها را برای مدیریت شارژ ایرانسل در اختیار شما قرار میدهد. اخیراً ایرانسل سرویسی را ارائه نموده که با استفاده از آن می توان پیغامی را بر روی تلفن همراه شخص تماس گیرنده با شما به نمایش درآورید ایرانسل نام این سروس جدید خود را پیغام پیشواز قرار داده است.برای اشنایی بیشتر با این سرویس ادامه مقاله را دنبال نمایید.

سرویس پیام پیشواز ایرانسل، سرویس به منظور کاهش مصرف شارژ ایرانسل شما: پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است که برای اولین بار در ایران عرضه میشود . با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند متن دلخواهی را برای اعلام وضعیت خود برای کسانی که با آنها تماس میگیرند نمایش دهند .

به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، عملکرد این سرویس همانند سرویس آهنگ پیشواز است با این تفاوت که متن انتخابی توسط مشترک به صورت فلش بر روی تلفن همراه تماس گیرنده نمایش داده خواهد شد .

با توجه به آنچه ایرانسل اعلام کرده است، با استفاده از این سرویس در حالیکه فرد تماس گیرنده در انتظار پاسخ است ، وی میتواند یک جمله در مورد وضعیت خود و یا یک جمله ی آموزنده برای تماس گیرنده نمایش دهد . این سرویس میتواند به عنوان روش برقراری ارتباط در مواردی که مشترک قادر به پاسخ گویی نیست مورد استفاده قرار گیرد .

یکی دیگر از موارد مصرف این سرویس می توان به از این سرویس مشترکینی که قصد سفرهای بین المللی دارند می توانند بهره ببرند به این صورت که با نمایش پیام برای مخاطبان هزینه ی تماس و شارژ ایرانسل و ارسال پیامک را کاهش دهند .

شارژ ایرانسل

با استناد بع آنچه در اخبار ایرانسل آمده است برای ثبت نام ، لغو و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک برای این سرویس میسر می باشد ، و به زودی مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی ویژه ی پیام پیشواز ایرانسل ، می توان پیام های گوناگونی را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کرد . با استفاده از این پرتال می توان لیست مجاز برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص تنظیم کرد .

برای فعال سازی این سرویس لازم است که مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عبارت OZV را به 8585 پیامک کنند . پس از آن امکان تنظیم متن پیشواز ممکن است . برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافیست که کلمه LAGHV را به 8585 ارسال کنید . برای تنظیم متن دلخواه ، عبارت مورد نظر را به شماره 8585 پیامک کنید .

ثبت نام در این سرویس فعلاً فقط از طریق پیامک امکان پذیر میباشد ، هزینه ی استفاده از این سرویس ماهانه 500 تومان می باشد که از شارژ ایرانسل کاربران کسر میشود .

امید است که از این مقاله استفاده های لازم را برده باشید فقط توجه داشته باشید که وبسایت ایتور آماده ارائه هرگونه خدمات الکترونیک از جمله خرید شارژ ایرانسل می باشد.

منبع: پیام پیشواز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 7:18 | تیموررضائی شهریور |