طرح از این جیب به اون جیب همراه اول

معرفی از این جیب به اون جیب همراه اول

طرح جدید همراه اول از این جیب به آن جیب نام دارد و ویژه مشترکینی است که به تازگی سیم کارت همراه اول خریداری نموده اند از مهمترین ویژگی این سیم کارت ها می توان به آن اشاره کرد که ظرف مدت 3 ماه پس از خرید سیم کارت، اگر برای سیم کارت خود اقدام به خرید شارژ نمایید 5 هزار تومان شارژ هدیه دریافت خواهید کرد. 

با طرح بسته از این جیب به اون جیب همراه اول به استقبال مشترکین جدید میرود.

 

ویژگی های از این جیب به اون جیب

در این طرح هر مشترک بعد از اولین خرید شارژ همراه اول به هر طریقی خواه تهیه ی پین کد یا خرید شارژ مستقیم و یا خرید اینترنتی شارژ از طریق وبسایت ایتور به نشانی etore.ir/buy شارژ به جز جیرینگ پنج هزار تومان شارژ همراه اول داخل شبکه دریافت خواهد کرد.

کسانی که مشمول این طرح می باشند برای دریافت شارژ خود باید حداکثر پس از سه ماه از تاریخ ثبت نام اقدام به خرید شارژ همراه اول نمایید بدیهی است که پس از سپری شدن این مدت و عدم خرید شارژ توسط مشترک هدیه به او تعلق نخواهد گرفت.

توجه داشته باشید که انتقال شارژ همراه اول از یک مشترک به مشترک دیگر منجر به دریافت شارژ هدیه همراه اول نخواهد شد و برای دریافت شارژ خود مشترک باید اقدام نماید.

شارژی که از این طرح دریافت خواهید کرد برای هر عملیات داخل شبکه از قبیل ارسال پیامک، مکالمه، استفاده از اینترنت میتواند از این شارژ استفاده نماید و همچنین میتوانند بسته های مختلف را فعالسازی نماید.

شارژ از این جیب به اون جیب قابل اینتقال نمی باشد.

مشترکین فقط تا انتهای پاییز مهلت به فعالسازی این طرح داشتند که این طرح فعلاً تمدید شده است.

 

سیم کارت های 5 هزار تومانی همراه اول

قیمت این سیم کارت ها پنج هزار تومان می باشد و دارای پانصد تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.

برای دریافت شارژ هدیه می بایست که مشترک ظرف حداکثر سه ماه پس از ثبت نام باید اقدام به خرید یک شارژ همراه اول نماید و شارژ را در سیم کارت خود وارد نماید تا اعتبار هدیه برای او فعال شود از این شارژ در تمامی فعالیت های داخل شبکه می توان بهره برد.

 

سیم کارت های 10 هزار تومانی همراه اول

این نوع سیم کارت ها 10 هزار تومان می باشد و دارای پنج هزار تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.
نحوه ی فعال سازی شارژ هدیه این نوع سیم کارت ها به شکل سیم کارت های 5000 تومانی همراه اول میباشد.

 

مشترکین همراه اول و سایر اپراتور برای آگاهی از سایر طرح های اپراتور ها و سرویس های آنها می توانند به پایگاه اینترنتی ایتور به نشانی etore.ir مراجعه نمایند.


برچسب‌ها:

پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 23:23 | تیموررضائی شهریور |

شیوه انتقال شارژ در سیم کارت اعتباری همراه اول

مدتی است که همراه اول امکان انتقال شارژ را بین سیم کارت های خود فراهم کرده است و با استقبال مشترکان نیز روبرو شده است همراه اول این سرویس را به گونه ای ارائه نموده است که هم مشترکین دائمی بتوانند برای سایر مشترکین اعتباری شارژ همراه اول ارسال کنند و هم مشترکین اعتباری برای سایر مشترکین اعتباری این اپراتور شارژ ارسال نمایند.

یکی از امکاناتی که تقریباً اکثر اپراتور ها از آن پشتیبانی می نمایند امکان انتقال شارژ بین سیم کارت های خود می باشد امروز در ایم پست نحوه انتقال شارژ بین سیم کارت های همراه اول را برای شما اموزش می دهیم توجه داشته باشید که این آموزش مخصوص سیم کارت های اعتباری این اپراتور می باشد نحوه ی انتقال شارژ همراه اول از سیم کارت دائمی و اعتباری در پست های بعدی به شما آموزش داده خواهد شد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواسته باشید که برای دوست و یا آشنای خود از طریق سیم کارت خودتان شارژ منتقل نمایید همراه اول سرویس جدید خود را به همین منظور ایجاد کرده است تا بتوانید از یک سیم کارت اعتباری به سایر سیم کارت اعتباری شارژ انتقال نمایید.

با کمک این سرویس در هر شرایطی می توانید برای هرکسی که سیمکارت ایرانسل دارد شارژ همراه اول منتقل نمایید.

روش انتقال شارژ همراه اول سیم کارت های اعتباری

توضیحات سرویس: با استفاده از سرویس جدید همراه اول، مشترکین اعتباری میتوانند شارژ همراه اول مورد نظر خود به مشترک اعتباری دیگر منتقل کنند. برای استفاده از این سرویس همراه اول دو روش را پیشنهاد داده است: یک استفاده از کد های USSD و روش دوم استفاده از تلفن گویای 444 IVR میباشد، که مشترکین بسته به نیاز خود میتوانند از هریک از این روش ها استفاده کنند.

همراه اول هم یکسری شرایط برای استفاده از این سرویس نیز درنظر گرفته در زیر می توانید آنها را مشاهده نمایید:

1. حتماً باید قبل از شماره دریافت کننده شارژ همراه اول عدد 98 که کد ایران میباشد به صورت زیر قرار بگیرد:

 

2. توجه داشته باشید که شارژی که قصد انتقال آن را دارید باید بین مبلغ هزار تا ده هزار تومان باشد و همچنین مشترک انتقال دهنده پس انتقال شارژ باید حداقل مبلغ پانصد تومان شارژ برای خود باقی مانده باشد. به عنوان مثال اگر مشترکی قصد انتقال دو هزار تومان شارژ دارد باید دارای حداقل 2540 تومان شارژ در سیم کارت خود باشد زیرا تعرفه ی انتقال شارژ برای هر بار 40 تومان می باشد.

تایید مشترک ارسال کننده شارژ بعد از ارسال درخواست انتقال شارژ  به شبکه، به صورت اس ام اس از او گرفته میشود.

در موارد زیر امکان انتقال شارژ وجود ندارد: مشترک دریافت کننده ی شارژ در حالت قطع، معلق، غیر فعال، سلب امتیاز، خط صفر یا لیست سیاه قرار نگرفته باشد.

  • اگر مشترک دریافت کننده اعتبار در حالت سلب امتیاز و یا وضعیت خط صفر یا Idle قرار داشته باشد، امکان اینکه شارژ همراه اول را دریافت نماید وجود ندارد.
  • اگر مشترک دریافت کننده شارژ به دلیل تمام شدن شارژ در حالت یک طرفه قرار گرفته باشد، مبلغ انتقالی به اعتبار او اضافه میگردد و مدت زمان انتقال یافته نیز به زمان اعتبار قبلی وی اضافه میگردد و به حالت مشترک فعال تغییر وضعیت میدهد.
  • اگر تلفن مشترک دریافت کننده خاموش باشد، انتقال شارژ صورت می پذیرد و پس از روشن کردن تلفن همراه خود ، اس ام اس انتقال شارژ برای او ارسال میشود.
  • اگر مشترک دریافت کننده شارژ در وضعیت معلق به دلیل اتمام مدت زمان اعتبار باشد، شارژ ارسال شده به اعتبار او اضافه میگردد و زمان اعتبار شارژ منتقل شده نیز از همان روزی که شارژ منتقل شده است محاسبه میشود و وضعیت مشترک دریافت کننده به حالت فعال تغییر می یابد.

*: هر 500 تومان شارژی که گیرنده منتقل می شود، 15 روز به اعتبار او اضافه میشود. به عنوان مثال با انتقال مبلغ هزار تومان، مشترک دریافت کننده، به اعتبار او سی روز اضافه می شود.

  • سیم کارت های غیر فعال: سیم کارت های اعتباری همراه اولی که پس تمام شدن مهلت اعتبار زمانی آنها و عدم تمدید اعتبار تا حداکثر دو ماه وارد وضعیت سیم کارت های غیر فعال می شوند.
  • سیم کارت های معلق: سیم کارت های اعتباری که مهلت اعتبار زمانی آن ها تمام می شوند به حالت معلق و یا Suspend می روند.
  • سیم کارت های سلب امتیاز شده: سیم کارتهایی که وارد مرحله غیر فعال می شوند اگه تا حداکثر 12 ماه شارژ نشوند به وضعیت سیم کارتهای سلب امتیاز شده وارد خواهند شد.
  • سیم کارت های وارد شده در لیست سیاه: سیم کارت های اعتباری که کارت شارژ همراه اول آنها 5 بار اشتباه وارد شده، وارد این لیست می شوند.
  • خطوط استفاده نشده و یا Idle: سیم کارت های اعتباری همراه اول با اوین تماس و یا اولین ارسال اس ام اس فعال می شوند، تا زمانی که مشترک اقدام فعال سازی ننموده و اعتبار زمانی آن هم پایان نیافته، سیم کارت به عنوان سیم کارت وضعیت استفاده نشده شناخته میشود.

در یک ماه حداکثر می توان پنجاه هزار تومان شارژ منتقل کرد.

در یک روز حداکثر می توان ده هزار تومان شارژ انتقال داد.

راه و روش انتقال شارژ همراه اول بین سیم کارت های اعتباری:

«توجه» تمامی مسئولیت انتقال شارژ به دیگران به عهده ی شخص ارسال کننده می باشد، بنابراین در حفظ و نگهداری رمز عبور هشت رقمی و تلفن همراه خود کوشا باشید.

یک سری نکات:

برای دریافت رمز انتقال، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 8910 ارسال کنید تا رمز 8 رقمی انتقال شارژ برای شما ارسال شود.

مشترکین سیم کارت های اعتباری در طول یک ماه حداکثر میتوانند سی بار شارژ منتقل کنند.

اگر می خواهید رمز عبور خود را تغییر دهید می توانید از تلفن گویای 444 استفاده کنید.

در صورت انتقال شارژ به صورت موفقیت آمیز، پیامکی برای انتقال دهنده و دریافت کننده مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، که شامل مبلغ شارژ همراه اول منتقل شده و شارژ باقی مانده می باشد.
مشترکین سیم کارت های اعتباری در طول یک روز حداکثر میتوانند پنج بار شارژ منتقل کنند.

با استفاده از پست بالا شما می توانید برای هریک از دوستان و آشنایان خودتان که سیم کارت اعتباری همراه اول دارند شارژ ارسال نمایید.

امید است با خواندن این پست شما نیز با نحوه انتقال شارژ آشنا شده باشید و بتوانید از آن برای ارسال شارژ برای سایر دوستان خود شارژ ارسال نمایید.


برچسب‌ها:

سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 19:19 | تیموررضائی شهریور |
جملات زیبا

عید بوده اصفهانییه تلفنی به فَکُ فامیلش میگه: شوخی شوخی نیَین اصفونا، جدی جدی سکته می کنم

جملات زیبا و عاشقانه

اصفهونیه از ماه عسل بر میگرده ازش میپرسن خوش گذشت میگه خیلی میگن پس چرا زنت گریه میکنه میگه اخه دیدم خرجمون زیاد میشه اونو با خودم نبردم

متن های زیبا

یك روز یك گنجشك با یك موتوری تصادف می كند و بی هوش می شود. وقتی به هوش می آید، می بیند در قفس است. می زند توی سرش و می گوید: «بیچاره شدم، موتوریه مرد!»

جملات زییا از وبسایت جوک لند

از تركه میپرسن: ببخشید ساعت چنده؟ میگه: والله تقریباٌ سه و خورده ای. میپرسن: ببخشید، دقیقاٌ چنده؟ میگه: دقیقاٌ هفت و سی و یك دقیقه!

منبع: jokland.ir/cat/65


برچسب‌ها:

پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, | 23:49 | تیموررضائی شهریور |