درآمد ناشی از فعال سازی آوای انتظار مرتضی پاشایی به سرطانی ها رسید.

همراه اول اعلام کرد که درآمد حاصله از فعالسازی آواری انتظار مرتضی پاشایی که از شارژ همراه اول و یا بر روی قبوض همراه اول مشترکین لحاظ شده است را برای ساخت مرکز ضد سرطان پرداخت کرده است.

طبق این گزارش مبلغ این درآمد 180 میلیون تومان می باشد که برای ساخت مرکز ضد سرطان هزینه شد.

براساس گزارشی که همراه اول ارائه کرده است، امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

شایان ذکر است که این درآمد حاصل از فعالسازی ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با کسر شارژ همراه اول از آنها و یا لحاظ شدن مبلغ بر روی قبض پایان دوره آنها از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

همراه اول ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی و شارژ همراه اول به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

لازم به ذکر است که مشترکین شارژ همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند .

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان


برچسب‌ها:

یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:, | 18:4 | تیموررضائی شهریور |

پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است

در این اوضاع اقتصاد کشور می بایست به دقت هزینه ها را مدیریت کرد، یکی از مواردی که معمولاً خرج زیادی بر خانواده ها تحمیل می کند هزینه های وسایل ارتباطی می باشد که امروزه به یک رکن جدایی ناپذیر از زندگی بدل شده است.

برای مدیریت هزینه های ارتباطی روش های گوناگونی وجود دارد مانند انتخاب بهترین اپراتور از لحاظ تعرفه ای و یا انتخاب بهترین اپراتور از لحاظ سرویس هایی که به منظور مدیریت هزینه ها و شارژ ایرانسل مصرفی ارائه مینماید.

یکی از این اپراتور، ایرانسل می باشد که با سرویس ها و طرح های کارآمد خود بهترین روش ها را برای مدیریت شارژ ایرانسل در اختیار شما قرار میدهد. اخیراً ایرانسل سرویسی را ارائه نموده که با استفاده از آن می توان پیغامی را بر روی تلفن همراه شخص تماس گیرنده با شما به نمایش درآورید ایرانسل نام این سروس جدید خود را پیغام پیشواز قرار داده است.برای اشنایی بیشتر با این سرویس ادامه مقاله را دنبال نمایید.

سرویس پیام پیشواز ایرانسل، سرویس به منظور کاهش مصرف شارژ ایرانسل شما: پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است که برای اولین بار در ایران عرضه میشود . با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند متن دلخواهی را برای اعلام وضعیت خود برای کسانی که با آنها تماس میگیرند نمایش دهند .

به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، عملکرد این سرویس همانند سرویس آهنگ پیشواز است با این تفاوت که متن انتخابی توسط مشترک به صورت فلش بر روی تلفن همراه تماس گیرنده نمایش داده خواهد شد .

با توجه به آنچه ایرانسل اعلام کرده است، با استفاده از این سرویس در حالیکه فرد تماس گیرنده در انتظار پاسخ است ، وی میتواند یک جمله در مورد وضعیت خود و یا یک جمله ی آموزنده برای تماس گیرنده نمایش دهد . این سرویس میتواند به عنوان روش برقراری ارتباط در مواردی که مشترک قادر به پاسخ گویی نیست مورد استفاده قرار گیرد .

یکی دیگر از موارد مصرف این سرویس می توان به از این سرویس مشترکینی که قصد سفرهای بین المللی دارند می توانند بهره ببرند به این صورت که با نمایش پیام برای مخاطبان هزینه ی تماس و شارژ ایرانسل و ارسال پیامک را کاهش دهند .

شارژ ایرانسل

با استناد بع آنچه در اخبار ایرانسل آمده است برای ثبت نام ، لغو و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک برای این سرویس میسر می باشد ، و به زودی مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی ویژه ی پیام پیشواز ایرانسل ، می توان پیام های گوناگونی را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کرد . با استفاده از این پرتال می توان لیست مجاز برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص تنظیم کرد .

برای فعال سازی این سرویس لازم است که مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عبارت OZV را به 8585 پیامک کنند . پس از آن امکان تنظیم متن پیشواز ممکن است . برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافیست که کلمه LAGHV را به 8585 ارسال کنید . برای تنظیم متن دلخواه ، عبارت مورد نظر را به شماره 8585 پیامک کنید .

ثبت نام در این سرویس فعلاً فقط از طریق پیامک امکان پذیر میباشد ، هزینه ی استفاده از این سرویس ماهانه 500 تومان می باشد که از شارژ ایرانسل کاربران کسر میشود .

امید است که از این مقاله استفاده های لازم را برده باشید فقط توجه داشته باشید که وبسایت ایتور آماده ارائه هرگونه خدمات الکترونیک از جمله خرید شارژ ایرانسل می باشد.

منبع: پیام پیشواز


برچسب‌ها:

دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 7:18 | تیموررضائی شهریور |

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل

یکی از دقدقه های مشترکین اپراتور ها این روز های تهیه شارژ مورد نیاز خود می باشد که هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می نماید امروز در این پست قصد داریم تا یک سرویس رایتل را معرفی کنیم که به گفته های رایتل سهم بسزایی در مصرف شارژ رایتل مشترکین این اپراتور خواهد داشت.

این سرویس از سوی رایتل، طرح بی نهایت نام گرفته است که همانطور که از نامش مشخص است با پرداخت شارژ رایتل معینی از خدمات و سرویس های این اپراتور به صورت بینهایت بهره مند شوید.

در این سرویس ابتدا مبلغ معینی شارژ رایتل تهیه می نمایید و سپس این سرویس را فعال میکنید و از ده هزار پیامک داخل شبکه، ده هزار دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه و سایر امکانات بهره مند شوید.

همین طور در ادامه به روش های خرید اینترنتی شارژ رایتل اشاراتی خواهد شد که دیگر لازم نباشد که شما برای تهیه شارژ مورد نیاز خود از خانه خارج شوید.

سیم کارت رایتل خود را بینهایت کنید با فعالسازی سرویس بینهایت این اپراتور از خدمات بینهایت رایتل و شارژ رایتل بهره مند شوید.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با استفاده از این سرویس مشترکین دائمی قادر خواهند بود که بدون هیچ گونه نگرانی مبنی بر صورتحساب ، شارژ رایتل و هزینه های ناشی از مکالمه و پیامک و اینترنت به هر میزانی که تمایل داشتند و به شرط رعایت سقف مصرف منصفانه، از سرویس های مکالمه ی صوتی، پیامک، و اینترنت استفاده نمایند .

مشترکین دائمی رایتل با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به عنوان شارژ رایتل بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، این سرویس را فعالسازی نمایند. و مشترک با پرداخت این مبلغ میتواند از مکالمه، پیام رسانه ای، اینترنت و پیامک بهره ببرند .

مشترکین میتوانند با استفاده از این سرویس ماهانه 10 هزار دقیقه مکالمه، 10 هزار پیامک و همچنین 10 هزار پیام چند رسانه ای درون شبکه و همچنین 500 دقیقه مکالمه صوتی و 500 پیامک خارج از شبکه رایتل به همراه 30 گیگ اینترنت پرسرعت رایتل استفاده کنند.
در این سرویس هیچ گونه ودیعه ای از مشترک دریافت نمی شود. در صورتی مشترک دارای طرح بینهایت از سقف تعیین شده برای مصرف عبور کند، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی شارژ رایتل و مبلغ مذکور در قبض مشترک قرار میگیرد.

شارژ رایتل

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل در کنار خدماتی همچون پیام صوتی و پیام کوتاه با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل یعنی 3G، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گشترده وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم میکند که از جمله آن میتوان به خدمات مبتنی به اینترنت پرسرعت و سرویس های چند رسانه ای اشاره کرد.

نحوه و روش های تهیه شارژ رایتل در بستر اینترنت:

راه و روش های فراوانی برای تهیه شارژ رایتل و شارژ سیم کارت های سایر اپراتور ها وجود دارد ما در این قسمت به یکی از آسان ترین انها اشاره می نماییم برای تهیه ی اینترنتی شارژ به وبسایت ایتور etore.ir مراجعه نمایید و از سرویس های این وبسایت بهره مند شوید.

اصل نوشته : طرح بی نهایت رایتل


برچسب‌ها:

دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 16:0 | تیموررضائی شهریور |

صدای جادویی ایرانسل

سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی)

سرویس جالب ایرانسل صدای جادویی می باشد که با استفاده از این سرویس می توانید در هنگام مکالمه صدای خود را به هر شخصیتی که دوست داشتید تغییر دهید. با کمک این سرویس ایرانسل شما می توانید در هنگام تماس با دوستان و آشنایان خود صدای خود را تغییر دهید و آنها را سرکار بگزارید.

برای آشنا شدن با نحوه کار این سرویس و چگونگی فعالسازی و همچنین هزینه ها و شارژ ایرانسل مورد نیاز آن با ما همراه باشید.

با استفاده از این طرح (تغییر صدا در ایرانسل) شما با تعداد محدودی از صداها روبرو هستید که میتوانید از هر کدوم از آنها برای یک مکالمه خاص استفاده کنید. به عنوان مثال برای تبریک تولد به فرزندتان میخواهید از صدای یک شخصیت کارتونی استفاده کنید با استفاده از این طرح شما میتوانید پیام تبریک تولد خودتان را برای فرزنتان ارسال کنید. با استفاده از این سرویس شما یک صدا رو به عنوان صدایی که میخواهید برای شنونده پخش شود انتخاب میکنید سپس تا انتهای مکالمه این صدا به عنوان جایگزین صدای شما برای شخص شنونده پخش خواهد شد، تا زمانی که شما این طرح را لغو کنید.

ایرانسل اپراتور دوم کشور این روز ها طرحی با نام صدای جادویی ایرانسل را اجرا کرده که نظرات موافق و مخالف زیادی را به سمت خود جذب کرده، این طرح با نام صدای جادویی ایرانسل شناخته می شود. شاید به یاد داشته باشید که سال های گذشته این امکان با آمدن هندزفری های تغییر صدا پیاده سازی شده بود و یا توسط گوشی های GLX می توانستیم صدای خود را هنگام تماس تغییر دهیم ولی هم اکنون ایرانسل این ویژگی رو بدون نیاز به هیچ وسیله و سخت افزار خاصی در اختیار مشترکین قرار داده است و کاربران زیادی ترغیب به امتحان این ویژگی جدید ایرانسل شده اند، با ایتور همراه باشید تا این سرویس جدید ایرانسل را مورد بررسی قرار دهیم و آن را ارزیابی کنیم.

 

بد نیست که در استفاده از این سرویس ایرانسل از نکات زیر آگاه باشید:
در مکالمه هایی که از این سرویس استفاده شده است به شخص دریافت کننده ی تماس اعلام میشود که صدا با استفاده از سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی) تغییر یافته است.
تعرفه استفاده از این سرویس برای مشترکین اعتباری ایرانسل دقیقه ای 920 زیال میباشد که طبق معمول از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود و برای مشترکین دائمی دقیقه ای 499 زیال می باشد که بر روی قبض آنها محاسبه میشود و میتوانند قبض خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از سرویس پرداخت قبوض سایت ایتور پرداخت نمایند.
برای لغو این سرویس می توانید کلید صفر را بزنید فقط توجه داشته باشید که با این کار تغییری در هزینه ی مکالمه ی شما ایجاد نمیشود و همان 920 ریال برای سیم کارت های اعتباری و 499 ریال برای سیم کارت های دائمی که از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود محاسبه خواهد شد.
در هر زمان هر کدام از طرفین مکالمه می توانند این سرویس را با فشردن عدد صفر لغو کنند.
برای تغییر صدای خود حین مکالمه میتوانید یکی از اعداد یک تا سه را شماره گیری نمایید.

 

نحوه ی فعال سازی صدای جادویی ایرانسل

برای استفاده از این سرویس می بایست هم شخص تماس گیرنده و هم شخص مخاطب از سیم کارت های ایرانسل استفاده کنند به بیانی دیگر سرویس صدای جادویی (تغییر صدا با ایرانسل) یک سرویس داخل شبکه و ایرانسلی است. برای استفاده از این طرح فقط کافی است که هنگام شماره گیری قبل از شماره مشترک مورد نظر شماره 7272 قرار دهید در شکل زیر نحوه استفاده از این سرویس را مشاهده می کنید:

صدای جادویی ایرانسل

در حین مکالمه بر ای انصراف از این سرویس کافی است که عدد 0 را یک بار بزنید تا صدای شما به صورت عادی منتقل شود.

موارد استفاده از این سرویس بسیار می باشد به عنوان مثال شما می خواهید با صدای یک شخصیت کارتونی مثل شرک به فرزند خود روز تولدش را تبریک بگوید و یا سایر کارکرد ها.

امید است که این پست برای شما سودمند واقع شده باشد.

منبع: سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی)


برچسب‌ها:

دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 22:47 | تیموررضائی شهریور |