پرداخت اینترنتی قبض موبایل

رفتم رای بدم یارو شناسانمرو گرفته میگه شناسنامه خودتونه ؟؟؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ من سیم کارت ایرانسلم اینم شناسنامه هدیمه... آرزو كن با من : زمستان اگر رفت گرمي دستان تو اما باشد ، "ماي "ما " من" نشود، سايه ات از سر تنهايي من كم نشود... پرداخت قبض موبایل گاهی بايد خلوت كسی را شكست تا بداند به يادش هستی...

پرداخت قبض موبایل

عاقل ها همیشه از عاقل بودن خود میترسند... ولی ترسیدن کجا و نفهمیدن کجا. قبض موبایل اسفند ماه هر سال مردانی دلیر از سرزمین پارس به پا خواهند خواست تا بار دیگر از پنجره ها آویزان شده و شیشه ها را پاک کنند !

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

باران ميباريد... و تو زير چتر تا انتهاي كوچه با من آمدي... كاش نه كوچه تمام ميشد و نه باران... دوستت دارم بينهايت! پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور (بابا) چیست؟ فردی عجیب الخلقه که یارانه را میخورد ، کتکمان میزند و همیشه حق با اوست.

پرداخت آنلاین قبض موبایل

جه نقاش ماهريست فكروخيال ... وقتي كه دانه دانه موهايت راسفيد ميكند !!! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور به سلامتى كسى كه تو خيالمونه اما بيخيالمونه ! به سلامتى باارزش ترين پول دنيا" تومن " چون هم تو توشى هم من ! به سلامتى اونايى كه چه عشقشون پيششون باشه چه نباشه چششون مثل فانوس دريايى نمى چرخه ! زنگ زدم ۱۱۰ میگم اقا دزد اومده اینجا … میگه چیزی هم برده؟! میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه سری خورده ریز واسمون آورده … گفتم زنگ بزنم ببینم اگه اونجاس گوشی رو بدید ازش تشکر کنم !

پرداخت قبض موبایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:, | 18:28 | تیموررضائی شهریور |